sekmadienis, sausio 06, 2013

in the land of gods and monsters, she was an angel

sveiki!

   vyyy, pirmasis 2013 metų įrašas. šiandien parodysiu jums nuotraukas, kurios buvo planuotos jau nuo atostogų pradžios. ir štai jos. man pačiai jos patinka, nes kiek kitokios. savo viziją išpildžiau, Gabija kaip visada neapsakomai graži, kad ir ką ant galvos turėtų. 
   taigi, atostogos baigėsi. man asmeniškai jos labaaai patiko. buvo laiko daug ką apmąstyt, grįžt į savo kelią. dabar rašau, ir šypsaus, nes tikriausiai pirmą kartą po gal 1 metų, jaučiuosi kitaip, bet gerąją prasme. nežinau, keistas, bet malonus jausmas. deja, aš neįsimylėjau, jei pagalvojai apie tai... :D taigi, norėčiau palinkėti geros ateinančios savaitės, nes manau, ji nebus lengva. :D na, o dabar, prašau įvertinti mūsų su Gabija darbą:)






































19 komentarų:

  1. Omg kokios nesveikos!! ♥

    AtsakytiPanaikinti
  2. Yra tokiuuu nerealiai nerealiuuu!!! Ziauriai ziauriai grazios! O jau Gabijos grozis! :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Audra, kiek žiūriu Tavo darytas foto - visos patinka!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labas, tikrai gražios nuotraukos! Audra tu labai gabi! Gal gali pasakyt koks cia efektas yra daugumoje nuotraukų? (kalbu apie 2,3,4... nuotraukas) :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Puikios nuotraukos, tik gal kai kuriuose man atrodo iš viso nereikėjo to mėlyno atspalvio, na bet čia mano nuomonė:> Bet šiaip ar taip puikiai. Labiausiai patiko šios:
    * http://1.bp.blogspot.com/-pFsmw2vTCwI/UOmbNrRrJMI/AAAAAAAADZg/vgbqF0WVUMs/s1600/gabija2.JPG
    * http://1.bp.blogspot.com/-_wuDZWGvgBc/UOmbWN3auiI/AAAAAAAADaw/ITyMtduUlXQ/s1600/gabija3.JPG
    * http://4.bp.blogspot.com/-qg83GoKQB3Y/UOmbWkmDATI/AAAAAAAADa0/ID2h6r-gW0U/s1600/gabija31.jpg
    * http://4.bp.blogspot.com/-7S4Y5WcGLRY/UOmbXotwAGI/AAAAAAAADbE/x2NnFip4Br4/s1600/gabija33.jpg
    Tiesiog manau jose aš įžvelgiu daugiausiai emocijų. :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Pritariu Kristinai! Man irgi tos labiausiai! :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Iš pradžių kai pagalvojau kad gabija taip plaukus nusidažė tai omg, bet po to pastebėjau, kad tai perukas : DDD O šiaip tai belenkokios ft, man kai kur ji su Selena gomez supanašėjo netgi : D

    AtsakytiPanaikinti
  8. fainai apsirengus! man tai labiausiai nespalvotos patiko:>

    AtsakytiPanaikinti
  9. keistos, bet vertos dėmesio.

    AtsakytiPanaikinti
  10. Panasi i Lana Del Rey. :D Labai grazuuu,Audrone.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Labas, labai labai neseniai pastebėjau Tavo blogą ir laaabai džiaugiuosi, kad jį atradau (pati ieškau naujos skilties savo blogui). Tikrai atrandi gerą kadrą.
    Šitos nuotraukos ir pati idėja labai super.
    Tik turiu vieną minusiuką. :c tos kelios nuotraukos, kur fone matosi raudona mašina. Jos gražios, bet ta mašina pagadino vaizdą.
    Bet tas vienas minusas nieko nereiškia.
    Super, taip ir toliau :p

    AtsakytiPanaikinti
  12. omg, nerealu, kaip visad. ir dar vienoj nuotraukoj man ji taip į Lana Del Rey užneša. jesus, pavydžiu tau, Gabija, tokių bruožų ir tokios figūros. :xxxx

    AtsakytiPanaikinti
  13. http://4.bp.blogspot.com/-P623lZNWPYk/UOmbbmo87-I/AAAAAAAADb4/e3-I60j9qUI/s640/gabija4.JPG
    Lana Del Rey . : ooo

    AtsakytiPanaikinti
  14. Tu turi labai gerą akį! Tavo darbai nuostabūs!!

    AtsakytiPanaikinti