sekmadienis, gegužės 12, 2013

the flower boy

hello

   aš grįžau. o nebuvau čia, nes buvau be kompiuterio (poor me) apie savaitę. prieš tą savaitę, buvau padariusi dvi ''fotosesijas''. aišku, jų niekam nesiunčiau, nes nu kam skubėti? koregavau sau po truputi, ir bam. kompas užlūžo. teko keist kietąjį diską. tai reiškia katastrofą. kodėl? nes išsitrynė visos nuotraukos. viskas dingo iš kompiuterio. taip pat ir naujos nuotraukos. vos neapsiverkiau. dabar kompas tuščias. todėl laaabai džiaugiuosi, kad turiu blog'ą, ir į jį keliu bent dalelę nuotraukų. dabar viską vėl saugausi į kompą, įrašysiu į diskus viską arba į internetinius albumus, kad jei vėl kas nutiktų (phiu phiu phiu), viską turėčiau.
   gegužės 10 dieną (omg time flies so fast, it's already summer) filmavau savo draugei sveikinimą su gimtadieniu. kadangi prieš tai pas mane svečiuose buvo Martynas ir Ugnė, jie man padėjo. nufilmavus video, Martynas padarė keletą mano nuotraukų, o tada aš jį pastačiau į modelio vietą. žinau, kad nuotraukos labai mainstream, bet gi pavasaris! dievinu pavasarį vien dėl žydinčių medžių ir jų kvapo. :3 taigi. nuotraukos labai paprastos, bet labai norėjau čia parašyt, tai dalinuosi nuotraukomis. :>









o čia aš

o čia mainstream žiedai bet man patinka

4 komentarai:

  1. Sueina objektyvas jo? Matosi fokuso nėra
    Ir nedėk tiek šarpo, krenta kokybė, nelabai gražiai atrodo, ir juk pavasaris, gali šiltesnes jau foto daryt

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. sueina, sueina. ;) bet kad fokuso nėra, tai nesutikčiau. to sharpo beveik net nėra, + noisą nuimiau, tai ką žinau. o dėl šiltesnių/šaltesnių tai jau sori:D čia gal standartai kažkokie yra, kad vasarą šiltos foto, o žiemą šaltos? hell no. va čia jau nesąmonė;)

      Panaikinti
  2. kaip jum neateina i galva, Audrone kokias nori tokias foto ir daro. gi fotografe ji, kaip jai graziau taip ir palieka. sooooo. o Audrut esi nuostabi fotografe! labai grazi tavo nuotraukyte!

    AtsakytiPanaikinti