sekmadienis, rugsėjo 22, 2013

love what you do

laabas

   aš ir vėl čia. su nuotraukomis. už kurias gavau raffaello:>> det was nice. šios nuotraukos gal kiek kitokios. paprastesnės, lengvesnės tokios. bet su Indre buvo labai smagu. ji pilna idėjų, todėl buvo gana lengva ją fotografuoti. tikiuosi, dar teks mums padirbėti kartu. 




















7 komentarai:

  1. VIENA NUOSTABIAUSIŲ FOTOSESIJŲ MANO AKIMIS. gal kai kur kiek keistai atrodo nuotraukos, tačiau tu visad tobulėji.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai labai gražu! Neužtenka "permesti" nuotraukų akimis, tiesiog sustoju prie kiekvienos ir negaliu atsižiūrėti. Toks jausmas, kad kiekviena nuotrauka pasakoja istoriją... Nuostabu. Kai lauke toks niūrus oras, nuoširdžiai pasakysiu, pakėlei nuotaiką su tokiais gražiais vaizdais. Ačiū! Norisi sakyti tik viena: DAR, DAR ir DAR tokių puikių nuotraukų!
    Rugilė :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ohh, labai labai tau ačiū! man be galo malonu skaityti tokius žodžius! tikrai, nuoširdžiai sakau ačiū, Rugile, nes tai man labai daug reiškia:)

      Panaikinti
  3. Labai fainos nuotraukytės. Ypatingai patiko pirmos dvi ir tos pačios paskutinės. Sakyčiau vienos iš tavo lengvesnių ir paprastesnių nuotraukų, bet vis vien labai patiko. Žiūrint nuotraukas, man asmeniškai nesijautė to rudeniškumo koks yra už lango. :) Labai smagu, kad nusprendėt pasifotografuoti nekreipdamos dėmesio į tokį ''nuostabų'' orą. Nežinau kaip ten pas jus orelis, bet pas mane jau tikrai rudeniškas. :( Beje, kur buvo fotografuotos paskutinės nuotraukos, namie ar kokioje kavinėje? Kaip ir visada padėkosiu už nuostabias nuotraukas ir šį kartą palinkėsiu geros ir nuotaikingos savaitės! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. labai ačiū! man irgi paskutinės patinka:> fotografavomės pas Indrę namuose, paskutinės nuotraukos taip pat pas ją darytos. ne, tai tau labai ačiū! kad žiūri ir nepagaili laiko pakomentuoti! dėkoju labai!

      Panaikinti
  4. Žiauriai nukerti galūnes
    Tuščios nuotraukos, be minties

    AtsakytiPanaikinti