trečiadienis, gegužės 07, 2014

I ate chameleon for dinner

heyo!

   ir vėl nebuvau gana ilgai... bet ne dėl to, kad tingėjau! tiesiog mamytė pavaišino kompiuterį kava, todėl dvi savaites liūdėjau be savo draugo. ir štai jis grįžo, šiek tiek luošas, bet tikiuosi, jog gyvens. 
   kažkada čia, kovą ar jau balandį, fotografavau Gabiją. tai nebuvo kažkokia rimta ar planuota fotosesija, tiesiog aš užsidegiau, jog noriu, o Gabija neturėjo kur dėtis, ir sutiko. iš tiesų, tai Gabiją nerealiai smagu fotografuoti ne tik todėl, kad ji graži, bet ir todėl, kad ji nebijo eksperimentuoti ir daryti nesąmonių, kas man labai patinka. na, nuotraukose bus visko. tai vat. tiek šiam kartui. nepamirškit mano FACEBOOK PAGE













11 komentarų:

  1. http://2.bp.blogspot.com/-lt7X0FPT1_E/U2posUYBv2I/AAAAAAAAGIg/LpNSPFwqKaA/s1600/gabija2.jpg
    insane..! žiauriai geros

    AtsakytiPanaikinti
  2. WOW! Tos nuotraukos kur su mėsa, iš vis, kažkas nerealaus, nežinau. Tokių kaip Tu Lietuvoj trūksta - KITOKIO mąstymo ir matymo. Tik pastabėlė, kad jau šiek tiek pabodo nuotraukos su besiplaikstančiais plaukais:) Labai jau banalios tos nuotraukos, nors vieta ir kita. Manau tokios nuotraukos vietą galėtų užimti geresnė fotografija, kurių, neabejoju, pas tave yra. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū! daug juoko ir kančių buvo su ta mėsa. dvejojau, ar kelti, nes nemaniau, kad kas nors teigiamai į jas pažiūrės. jeigu bent vienam patiko, vadinasi, buvo verta rizikuoti:) o dėl plaukų, tai... aš nežinau, man tiesiog tai žavu ir tiek!:D gal čia kažkoks noras užsilikęs iš anksčiau, nes anksčiau nemokėdavau tokių nuotraukų padaryt, o dabar kai jau išeina, per daug tuo naudojuosi. ačiū už pastabėlę, pasistengsiu mažiau kreipt dėmesį į besiplaikstančius plaukus. dėkoju dar kartą!

      Panaikinti
  3. Patinka, jog pamažinai kadrų, tad galiu už tai tave pagirti. Man aplamai labai patinka Gabija ir nuotraukos kuriose ji yra. Norėčiau pamatyti Gabiją ir Martyną vienose nuotraukose, na kartu. Būtu smagu pasižiūrėti, nes jis man taip pat labai patinka. Žodžiu, džiaugiuosi tavo nuotraukomis, kaip ir visuomet! Bučkis

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. labai ačiū! buvau kažkada, berods 2012 metų vasarą, fotografavusi Martyną su Gabija kartu. bet tokios ten ir nuotraukos buvo.... ir niekas jų neišvydo:D bet gal ir pamatysi juos viename kadre, kas ten žino! aš irgi norėčiau pamatyti:) labai tau ačiū dar kartą!

      Panaikinti
  4. Gražūs kadrai,šaunuolė! tik norėtusi naujų veidų , naujų modelių.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū labai!:) naujų veidų bus, bet turėtum suprasti, kad ne taip ir paprasta tų veidų "gauti":)

      Panaikinti