trečiadienis, lapkričio 05, 2014

miss white

labas,

   jau nebe sugalvoju, kaip pasisveikinti:D tad sveikinsiuosi paprastai ir netuščiažodžiaudama pristatysiu nuotraukas. žodžiu, mano draugas Martynas, kurį jau ne kartą čia matėt, turėjo viziją kurią norėjo įgyvendinti, todėl nusprendėm tai padaryti. kažkodėl mūsų pasiruošimas šiai fotosesijai truko nei ilgai nei trumpai - tris mėnesius. ir fotosesija įvyko tik rudenį. na, bet bent pagaliau padarėm:D čia pirmoji mano tokio tipo fotosesija, kiek minimalistinė, bet visada smagu išbandyti kažką naujo! labai ačiū Enrikai už suknelę, Ugnei už batus, atsiprašom Martyno tėčio už sulaužytą kėdę. ačiū Martynui, kuris pasirenka mane jo mintims įgyvendinti. ir aišku, ačiū Dianai, kuri pasiryžo kiek kitokiai nei jai ir man įprasta, fotosesijai. laukiame jūsų nuomonių! 













15 komentarų:

  1. Vau vau vau, viena geriausiu!! super padirbėjot!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tavo fotografijos tokios sickk... Žiauriai patinka!!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Manau jog šiai fotosesijai butu labiau tikusi Gabija arba Austėja. Bet neblogai. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tris mėnesius svarstėm kaip ką kur, nemanau, kad būtent jos čia būtų tikusios. ačiū, stengiamės:)

      Panaikinti
  4. O kokia čia mintis? Ta prasme sportbačiai, suknelė, skara, kėdė, nesuprantu kas vyksta :x

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš norėčiau tavęs to paties paklausti, man įdomu, kaip tau atrodo? manau, kad jei klausi, tai žiūrėdama į šias nuotraukas tiesiog nieko nematai. žinai, aš manau, kad regėti gali kiekvienas, bet matyti - ne. menas yra paprastuose dalykuose įžvelgti grožį. todėl mes ir skirtingi. vienam skanu, kitam ne. vienam gražu, kitam - ne. todėl normalu, kad tu čia nieko nematai. dar, mintis minčiai nelygi. matai, aš ir Martynas žodį mintis norėjome išreikšti kaip viziją, kuri tiesiog blyksteli tavo galvoje. manau pati tai supranti, nes užsiimi fotografija. ir kai tas blyksnis ateina, tu negalvoji ką tai reikš ir kokia ta mintis (čia jau tavoji reikšmė, mintis kaip prasmė, kažkokio klausimo, idėjos ar problemos įgyvendinimas), tokiu atveju tu tiesiog imi ir darai. kiekvienas viską gali interpretuoti savaip, ypač meną. menas tuo įdomus ir yra, tu gali matyti paveiksle visai ką kitą, nei tau autorius bandė pasakyti. su fotografijomis lygiai tas pats. tik čia klausimas, ar tu nori knaisiotis jose ar ne. bet jei nori, tai mintį gali rasti, nuotraukas gali interpretuoti savaip. aš pati esu truputį estetė, todėl man sunku suprasti, kaip žmogus gali būti nejautrus grožiui? kaip tu gali nesimėgauti tuo? nejau tau neužtenka tiesiog žiūrėti į nuotrauką ir matyti paprastumą, žmogaus šviesumą, grakštumą, lengvumą, tyrumą ir tiesiog paprastą jo grožį? kodėl visuomet reikia, kad aiškiai matytųsi konkreti ar nelabai, bet mintis. kodėl mintis negali būti tiesiog grožis? ne visada reikia kažko genialaus. viskas, visos mintys ir idėjos mums prieš nosis - grožis, tiesiog reikia mokėti džiaugtis tuo. šiuo komentaru tikrai nenorėjau nuskambėt grubiai ar dar kaip, tai tiesiog mano mintys:) kūrėjai ir jų darbai tuo ir skiriasi, kad jie mato grožį savaip. ir jei tu čia grožio nematai, man labai gaila, bet tikiuosi, kad kitose nuotraukose kažką pamatysi:)

      Panaikinti
    2. Tikrai nesakau, kad visada reikia minties ir pati toli gražu nesu padarius daug gilią prasmę turinčių nuotraukų, ir tikrai galiu žavėtis tiesiog grožiu. Bet čia matau daug keistų detalių, tarp kurių nematau jokios sąsajos, o grožį labiau suprantu kaip darną tarp aplinkos ir modelio. Detalės, manau, turėtų padėti atskleisti nuotaiką, pridėti ar atimti estetikos (čia jau kaip labiau reikia). Šiuo atveju man ta plastmasinė kėdė labai nupigina vaizdą su net prabangiai atrodančiu modeliu (bent jau neskaitant sportbačių:D)
      Aišku, kad menu galima vadinti viską, bet jei tie daiktai neturi jokios paskirties, tai manęs šitas lengvas bardakėlis neužkabino. Na, bet yra kam patinka, tai ir viskas gerai:)

      Panaikinti
    3. o va čia ir išsiskiria požiūriai. darna gerai, bet ar įdomu? aš pati labai mėgstu kontrastą, gal neatkreipei dėmesio, bet mano blogo pavadinimas rosy storm, o facebook'o puslapis asian zebra, tai labai kontrastingi, vienas kitam priešingi žodžiai. tokia noriu būt ir aš, noriu, kad tokie mano darbai būtų. suderinti nesuderinama. chaosui išlaikyti ramumą. gal šįkart nesigavo, bet tai juk bandymai. dabar man Diana parašė, kad aš čia žaibuojuosi, tai pasijaučiau kažkaip nesmagiai:D tikrai nenoriu kažko įrodinėt ar užsipult, tiesiog norėjau, kad suprastum mano mintis, nes jei komentuoji, tai vadinasi, kažkiek įdomu:) labai smagu, kad leidiesi į diskusijas, lauksiu daugiau pastebėjimų!

      Panaikinti
    4. Viskas gerai, jei lauki daugiau tai bus :D

      Panaikinti
  5. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  6. O man kaip tik nuotraukos originalios. super fotkini! ir šiaip, tas paprastumas ir kartu sunkumas suderinti nesuderinama. Tau tai puikiai sekasi! su kiekviena fotosesija tobulėji. Nuotraukos UŽKABINA, o tai svarbiausia. Fotografo ir modelio susikalbėjimas, nuotaikos ir pačios esmės perteikimas yra svarbu. Ne visi modeliai sugeba atskleisti , išreikšti fotografo idėją. Ir ši fotosesija kažkuo išskirtinė. Jau vien ko vertos sulaužytos kėdės:D žodžiu, judėk į priekį, stenkis perteikti savo idėjas nuotraukomis, kad ir iš 1000-tojo kadro. Sėkmės!
    -Visada laukianti naujų foto:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. kaip smagu gauti tokius komentarus! jeigu tavo žodžiuose yra nors lašas tiesos - esu be galo laiminga! nieko nėra geriau, nei skaityti tokius žodžius, tikrai. labai džiugu, kad tau patinka. labai dėkoju už tokį paskatinimą, tai tikrai daug reiškia. tik dėl tokių žmonių kaip tu nenuleidžiu rankų! ačiū ačiū! visada laukiu tokių nuoširdžių (tikiuosi) komentarų:)

      Panaikinti
  7. LABAI LABAI PATINKA. Simpatiška panelė, labai malonu žiūrėti į jos tą paprastumą, tyrumą. balta spalva super jai tinka, prie nieko neprisikabinsiu, nors iš pat pradžių buvo ,,sunku'' žiūrėti į nuotraukas, bet kuo ilgiau žiūrėjau, tuo labiau patiko. puikiai sugalvota, manau jus dažniau su Martynu turėtumėt dirbti, jus abu atskirai esat nuostabus ir meniški žmonės, o kartu jus sudėjus gaunasi vov. žodžiu, man labai patiko ši fotosesija, taip ir norisi užsidėti, kaip paveikslėli arba ant žurnalo viršelio. :)

    AtsakytiPanaikinti