ketvirtadienis, sausio 01, 2015

hello 2015

sveiki sveiki sveiki!

   sveikinu su jumis jau naujaisiais metais. time flies so fast! ar galit patikėt, kad jau 2015-tieji metai? kur dingsta laikas? atrodo ką tik dariau nuotraukų koliažą apie 2013-tuosius metus. bet laiko nesustabdysi, reikia tik neatsilikti ir kartu su juo judėti pirmyn. nepasveikinau jūsų su man gražiausiomis metų šventėmis - Kūčiomis ir Kalėdomis. tad pavėluotai sveikinu ir tikiuosi, kad smagiai praleidote laiką su šeima ir artimais draugais. 
   na o dabar, sveikinu su naujais, ką tik iškeptais 2015-tais metais! nors senųjų metų išlydėjimas ir naujųjų pasitikimas su trenksmu nėra man būdingas, simboliškai atšvenčiau. nežinau ar jūs šventėt, ar ne, bet tikiuosi, kad paskutines 2014-tųjų metų minutes skaičiavote su šypsena veide. aš, atvirai sakant, buvau panikos pervertu veidu, nes baisiai bijau fejerverkų:D man 2014 metai buvo labai geri. bene geriausi metai kol kas. atradau daug naujų dalykų, atsakiau sau į ne vieną klausimą, sutikau daug įdomių žmonių ir daug pamačiau. labai norėčiau visiems palinkėti, kad naujaisiais metais atmerktumėte akis. kad pamatytumėt, kiek aplink jus yra grožio, kiek jūs turite grožio ir koks didelis stebuklas yra šitas mažytis pasaulis. turbūt skamba banaliai, bet jūs tiesiog pabandykit pramerkt akis, nors vieną, tada suprasit, apie ką aš kalbu. o tiems, kurių akys plačiai atmerktos, norėčiau palinkėti dar daugiau ryžto, nuostabių žmonių aplink jus ir neblėstančios šypsenos veide. 
   sau tai pat norėčiau palinkėti daugiau ryžto ir užsispyrimo. šie metai kūrybine prasme buvo kiek silpni, todėl tikiuosi, kad naujieji bus pilni iššūkių ir nepaprastų idėjų. sako, kaip pasitiksi naujuosius, tokie jie ir bus. išvakarėse, kai su draugais susėdom pasijuokt ir pavalgyt draugės gimtadieninio torto, padarėm porą spontaniškų nuotraukų. tikiuosi, kad kūrybine prasme 2015-tieji tokie ir bus - spontaniški, na, ir visai neblogi:)
   ačiū jums visiems už viską. už palaikymą, už zyzimą laukiant nuotraukų, už gerus ir nelabai žodžius, už tai, kad esat manam kely. tikiuosi, kad šis kelias ves mane tolyn, bet be jūsų, aš - niekas. nuoširdžiausias ačiū visiems. prašau, nebijokit man parašyt. nesvarbu ką, bet jei tik turit man ką pasakyt, aš labai laukiu. o jeigu norit nuotraukų - aš laukiu dar labiau, su dideliu noru kurti. ačiū, myliu ir laukit naujų darbų.







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą