šeštadienis, gruodžio 31, 2016

bye 2016

hey

   jau buvau pradėjus postą rašyt angliškai, bet kažkaip nelipo. matyt, dar nepribrendau. šie metai buvo woah. rimtai. visko tiek daug, bet dabar, sėdėdama ant savo čiužinio, klausydama muzikos ir vėluodama į susitikimą su Martynu mūsų pamėgtoj kavinėj, galvoju, kad ne tiek ir daug. aišku, kitas miestas, prisvilę mokslai, darbas, kalbėjimas svetima, dabar jau tapusia širdžiai žymiai mielesne, kalba, nauji potyriai, nuotykiai, kitokios naktys, kitokios  kelionės. nauji žmonės, kitokie žmonės. nauji santykiai, naujos mintys, nauja muzika, gatvės, kvapai, knygos. kitoks juokas ir kitokios ašaros. labai keisti metai, bet keista, kaip man kažkas sakė, ne visada bloga. nors aš niekada ir nemaniau, kad keista yra negatyvus žodis. nenoriu daug malti, vargu, ar kas skaitys. daug kartų girdėjau, kad žmonės ateina čia tik pažiūrėti nuotraukų, o ne skaityti. gal kitais metais reikės dirbti daugiau ties tuo. matysim. bet faktas, kad reikės dirbti daugiau ties nuotraukom. turiu galvoje ne vieną projektą. beje, žmonės iš londono, jei skaitot, gal norėtumėt atsistoti prieš mano objektyvą? būtų smagu.

    neberašysiu daug. pasidalinsiu  nuotraukomis, kurias šiais metais dariau juosta. deja, ne visos dar čia. bet šiek tiek atsiminimų. labai noriu padėkot visiem, kas padarė šiuos metus pakenčiamus. nevardinsiu, bet jie žino, kas jie. ačiū jums, kad vis dar žiūrit. nė nepamenu, kiek metų aš bandau kažką kurti, o jūs vis dar žiūrit. tikiuosi, kad kursiu ir toliau. ačiū. su naujaisiais! tegul jie būna kupini įvairiausių įspūdžių.






























Komentarų nėra:

Rašyti komentarą