trečiadienis, gruodžio 26, 2012

25&26

hellow

   per kalėdas nebeparašiau, bet rašau šiandien, antrąją kalėdų dieną. tikiuosi kalėdas atšventėt smagiai, su šeima ar draugais:) o man jos buvo smagios! tiek dovanomis, tiek bendravimu su artimaisiais. :3
   vakar buvau pas senelius, prisivalgiau ir grįžau. tada atėjo mano draugytės ir aš jas pasveikinau su šventėmis. žinau, kad nesu kažkokia dailininkė, bet juk svarbiausia, kad dovana nuoširdi. nežinau, ar joms patiko, bet nė vienos nemačiau nepatenkintos.. :D



   tai vaa. šiandien pagaliau paragavau suši! ir galiu pasakyt, kad nėra jie kažkokio stebuklingo skonio. aišku, paragaut kažko naujo smagu, bet už tokią sumą tikrai neapsimoka, nebent kartą į 3 mėnesius. tikrai tikėjaus kažko geriau. :D AIŠKU BŪTINAAAI REIKIA NUFOTKINT, NES NĖ VIENAS TIKRIAUSIAI NEŽINOTE, KAIP ATRODO SUŠIAI:)


   taip pat būtinai noriu jus supažindinti su savo nauju draugu Mykolu:)



   na, o dabar, sentimentalioji dalis. lygiai lygiai prieš metus, 2011 metų gruodžio 25 dieną gavau savo draugą canon'ucą. o 26, tai yra lygiai metai prieš nuo šiandien, padariau pirmąją mini ''fotosesija'' su savo forever modeliu Gabija. ir be mūsų su Gabija daugiau niekas tų nuotraukų nematė, tad aš norėčiau su jomis pasidalinti. na, 2 yra facebook'e, bet aš parodysiu daugiau. manau kaip pirmas bandymas, jis buvo visai vykęs. 

mano pirmoji foto su veidu:D





   na ir ''fotosesija'':D būtų įdomu sužinoti, ką manot. visgi, tai vyko prieš metus. įdomu, ar patobulėjau, ar ne? ar Gabija patobulėjo? :D










3 komentarai: