pirmadienis, kovo 18, 2013

stay away from broken people

helau!

   aš ir vėl čia, su ką tik iškeptomis nuotraukomis! na, jos darytos kovo pradžioje, bet tik šiandien baigiau koreguoti... :)) labai laukiam nuomonių, ypač argumentuotos kritikos:> man pačiai tai visai įdomus rezultatas gavosi, o jum kaip atrodo?:}
   geros paskutinės savaitės. man atostogų savaitę nusimato daug darbų ir nuotraukų!
























10 komentarų:

  1. galbūt per daug panašių

    AtsakytiPanaikinti
  2. labai vienodos nuotraukos, nėra jokios temos, manau labai iš viso pilna pas jus vienodų pic

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. nu aš nežinau, drįsčiau ginčytis:} bet ačiū už pastebėjimus;) beje, čia mano blog'as, o ne kažkelių asmenų. :>

      Panaikinti
  3. Na as tai manau grazios nuotraukos, o del vienodumo tai nemanau, kas galetu 20 skirtingu nuotrauku per karta padaryt :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mano manymu šita mergina yra absoliučiai fantastiška ir nerealiai atrodo, kad ir kaip tu ją befotografuotum. O "fotografės" photoshop lygis tikrai geras ir sveikintinas, gražiai susitvarkai su atspalviais, akcentais. Bet, deja, už techniką fotografavimo, tai barčiau. Nors rakursus vietom tikrai neblogai išlaikai (čia sveikintina, nes patirtis rodo, kad ne kiekvienas randomas su veidrodiniu fotiku tą moka), bet jaučiasi kuriose foto fokusas ar virpesiai ne vietose, o po to bandyta tvarkyt tai su ps. Daugumoje nuotraukų iš vis trūksta ekspozicijos gilumo, viskas labai plokščia. Reiktų pabandyt pažaist su fonu ir aplinka.
    Taip pat siūlyčiau padaryt sau iššūkį ir pagamint fotosesija pasimokant žaist su fotoaparato nustatymais, šviesom ir atspalviais taip, kad netektų nieko retušuoti po to. (pasiterlioti truputį tektų žinoma, taigi "modelį" kantrų pasigauti reikia) Taip sakau todėl, kad dalis tavo nuotraukos tikrai žiūrisi gerai. Manau galėtum stengtis tobulėt toliau, ir tokia fotosesija tam būtų pats tas.
    Mano nuomone, už 1 ir 12 bei tas dvi foto prie geležinkelio užtvaros rašau 10, gali nusipirkit sau medalį, fantastika. O kitose tobulėt dar daug yra kur.

    Sėkmės didžiausios!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. visų pirma, tai gabija neabejotinai sako tau ačiū! labai abai tau ačiū! tokio komentaro jau amžių amžius laukiu! tikrai, labai dėkoju už gražius žodžius ir kritiką, turėsiu iš ko mokytis! smagu būtų, kad ir smulkiau mane pamokytum, būčiau dėkinga:> dar kartą labai dėkoju!

      Panaikinti
  5. Nuotraukos graziai pakoreguotos,grazus modelis, bet galbut reiktu daryti ivairesniu nuotrauku :)

    AtsakytiPanaikinti