šeštadienis, kovo 16, 2013

you can feel how she loves spring

hey yo!

   jau pavasaris, bet tikrai jaučiasi, kad tik kalendorinis. nes lauke be proto šalta. :( ir šiandien, šiltai apsiklojus aš prisiruošiau sukoreguoti nuotraukas, kurias su Rimante padarėm vasario 24 dieną.... shame on me. tai va, štai jos. paprastos, bet man patiko. ir Rimantei patiks manau. laukiam nuomonių. :>
























17 komentarų:

  1. Nuotraukos grazios ,bet fonas dauguma nuotrauku gadina :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. o mintis kaip tik tokia ir buvo. kitaip nebūtume užsiropščiusios ant konteinerio. :) dėkui. :)

      Panaikinti
  2. Man taip tik patinka fonas :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Viskas labai puiku , tik modelis nelabai . Cia tik mano nuomone . : )

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. bet juk nuotraukose ir akcentuojamas jos portretas.. keistai tu čia. bet dėkui. :)

      Panaikinti
  4. gražiai, ir apranga, o ypač batai nuostabūs!

    AtsakytiPanaikinti
  5. na as noriu pasakysi , kad modeliui nelabai tiko tokia apranga , nes nera labai jau kuda panele . Na sakau , man graziau kai kudas zmogus taip apsirenges , o ji tikrai nera labai kuda . Nesupykit , kaip sakiau cia tik mano nuomone . : ) Bet siaip , ideja super .

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. na, kiekvienas skirtingai supranta grožio sampratą:) dėkui, atsižvelgsim labiau kitą kartą:) ačiū:}

      Panaikinti
  6. Nėra kūdą? anonime.. tu ją gyvai pamatytum.. šakaliukas Rimantė yra.. taip, kad klysti. Audra, nuostabios tavo nuotraukos, tavo mintys nuotraukų:)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Tai tame ir esme , kad nuotraukose turi atrodyt grazese ir kudesne , o jinai atvirksciai atrodo : ))

    AtsakytiPanaikinti
  8. Panelės veido išraiškos labai rėžia akį, šiai aplinkai reikėjo pasirinkti kitą modelį :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Šiaip kaip tik šlykštu kai panos būna kokios anoreksikės. Labai graži ta merginos figūra, ji pati man be proto graži:* paskaičius komentarus net dar kartą peržvelgiau nuotraukas.. labai įdomiai ir šauniai parinkot vietą :)

    AtsakytiPanaikinti