trečiadienis, birželio 05, 2013

lana fucking del rey

labas!

   rašau pirmąjį įrašą būdama šešiolikos. and it's not weird or somehow different at all. apie gimtadienį nepasakosiu, jo nešvenčiau, tiesiog visą dieną buvau pakylėta, nes draugai nesiliovė manęs stebinti, už ką jiems labai dėkoju. iš kart po manojo gimtadienio, birželio 4 dieną, Vilniaus Siemens Arenoje svečiavosi Lana Del Rey. mano dievaitė nuo 2010 metų. vos tik išgirdau born to die, iš karto ją įsimylėjau, o nuo klipo nė akių atplėšti negalėjau. taigi, nusišypsojus laimei ir broliui, gavau bilietą. na ir dabar pasidalinsiu savaisiais įspūdžiais. :>
   visų pirma, labai bijojau, kad manęs su fotoaparatu neįleis. mano rankinė nėra didelė, kad būtų jį kur paslėpti, o ir pats fotoaparatas ne delno dydžio. apkamšiau fotoaparatą švarku ir man pavyko prasmukti. be galo džiaugiausi! bevaikštinėjant pamatėm, kad arenos durys jau atidarytos. priekis jau buvo "užkaltas". pradėjom grūstis labiau į priekį pas dvi drauges, bet užstrigom  viduryje kelio. ten ir likom. galiu pasakyt tiek, kad buvau trijose rimtesniuose koncertuose ir viename festivalyje, ir šiame koncerte publika buvo pati šūdiniausia. visi stumdėsi (specialiai), dejavo kaip jiem čia kas nepatinka dėl to ir dėl ano. prie manęs stovėjo už mane jaunesnės mergaitės, ir galiu pasakyt, kad jos elgėsi žymiai normaliau nei iš kitos pusės stovintys studentai. ištisai juokiasi, kad žmonės filmuoja ar fotografuoja koncertą, kad šūkauja. nebūtų lietuviai - ištisai nepatenkinti. man labai patiko, kai nugirdau už manęs stovinčias merginas šnekant maždaug : omg per tas gėles nieko nematau (ir keli keiksmažodžiai.), nes aš buvau su gėlių lankeliu. tai blemba, jei tau taip trukdo, tai pasakyk, nusiimsiu. negi sunku. :D jų valia. taigi. sakau, publika buvo tragiška. viena ( gal net daugiau), mergina nualpo. ne vienai šalia manęs trūko oro, stovėjom iškėlusios galvas į viršų, nes tiesiog nebuvo kuo kvėpuoti. 
   apšildanti grupė buvo Golden Parazyth. nelabai jų klausau, bet jie pasirodė gana neblogai ir artimiausiu metu manau youtubeje tikrai paieškosiu jų dainų. 9 valandą į sceną išėjo lana. kas mane sužavėjo iš karto tai dekoracijos. palmės, amerikos vėliava, žvakės, liūtai. tiesiog. ir dar didelis ekranas, net nežinau kaip jį pavadint. žodžiu, scena atrodė nuostabiai. o lana buvo tiesiog nepakartojama. daug kur skaičiau, kad kaikurie tikėjosi kažko daugiau, bet man viskas buvo čiki piki. gyvai ji dainuoja tikrai laaabai gerai. bendrauja su publika. žodžiu, kai jau ji pasirodė scenoje, liko tik teigiamos emocijos. 
   aš koncertu nenusivyliau, ir nesigailiu, jog trenkiausi į Vilnių dėl jo. nors ir trūko tvarkos, likau gyva ir tai svarbiausia:D Lana fucking Del Rey buvo Lietuvoje. aš ją mačiau ir ją girdėjau. ir svarbiausia, padariau nemažai jos nuotraukų, dėl ko labai labai džiaugiuosi! we love you lana

diana

martynas

gabija ir diana



golden parazyth




lana del rey
























diana

austeja ir as






9 komentarai:

  1. Šaunūs kadrai. Naujas objektyvas gal?

    AtsakytiPanaikinti
  2. su kokiu rezimo fotkinai?

    AtsakytiPanaikinti
  3. maciau tave, tu tokia grazi!:D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Geros nuotraukos (man - labiausiai 12 ir 25). Beje, patarčiau padaryti sesiją su Martynu, - įdomios akys, netuščias žvilgsnis...Būyų įdomu :).

    AtsakytiPanaikinti
  5. Tiesa, yra su juo keletas nuotraukų, bet jei "pagaudytum" jo nuotaikas kaip šioje tai būtų liuks :)

    AtsakytiPanaikinti