pirmadienis, birželio 17, 2013

tropicana or maybe not

well hello there

   šiaip pastebėjau, kad mano mieste atsirado nemažai "fotografių". su Ieva diskutavom apie tai. kaip ir praeitą vasarą, jau buvo atkeliavusi pas mane tokia mintis, kad gal viską mesti velniop? taip, kol kas tai tik hobis, bet mamytė sako, kad šis hobis galėtų tapti mano mėgstamu darbu(?). dabar daug mąstau apie ateitį. ir fotografiją. nusprendžiau šio hobio nepaleisti. ir nors Panevėžyje yra daugiau merginų, kurios šitaip leidžia laisvalaikį, tikiuosi, kad nuo manęs draugės (o gal ir ne tik) nepabėgs ir toliau man pozuos. per vasarą noriu padaryti kuo daugiau įdomių nuotraukų! noriu kuo smagiau, arba kraupiau. jeigu kas susidomės, žinokit, kad visada esu atvira pasiūlymams ir beprotiškiausioms idėjoms. 
   na, o šios nuotraukos buvo darytos paskutinėmis pavasario dienomis. gal ir nieko įspūdingo, bet su Gabija ir fotoaparatu visada būna smagu:> laukiu jūsų nuomonių:>





























19 komentarų:

  1. kodėl bananas, o ne kitas vaisius? :DD
    p.s. labai puikios fotooo! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. net nežinau. tiesiog ėjau iš namų ir prigriebiau tą bananą, taip gavosi. :DD labai ačiū!:)

      Panaikinti
  2. kaip visada OSUM ! :>

    AtsakytiPanaikinti
  3. Esi labai talentinga, tikrai, nepaleisk šito užsiėmimo, tavo 'modeliai' visada atitinka temas, nuotraukos atrodo puikiai. Šaunuolė :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ow, labai smagu skaityti tokius komentarus! ačiū tau labai!:}

      Panaikinti
  4. Gal tavo modelis norėtų ne tik banano į burną, bet ir kai ko kito?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. kebabo nebent:) šviesk galvą, su tokiais išsireiškimais gali net nesirodyti:)

      Panaikinti
  5. Taip ir galvojau, kad bus tokių komentarų apie bananus.:) nuostabus modeliukas, buvau jos pasigedusi. Labai šauniai fotografuoji, Audra! Norėčiau vėl kada pabendrauti :)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aha, aš irgi nesistebiu kažkaip. :D na taip, aš irgi Gabija labai džiaugiuosi:> ačiū! parašyk man:>

      Panaikinti
  6. nuotraukos išties geros, bet mano nuomone labiausiai pavykusios tai nespalvotos:D nežinau, man tas bananas nelabai.. bet šaunuolė, kad nebijai išbandyti kažko naujo, taip ir toliau!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš pastebėjau, kad beveik visos geriausios mano nuotraukos yra juodai baltos, tad ir šiuo atveju sutinku su tavimi. :D ačiū ačiū, stengsiuos:>

      Panaikinti
  7. drąsiai galiu sakyti, kad Gabija gražiausias mano matytas modelis (kuriuos esi fotografavusi). :))
    o ir tu pati, Audra, esi tikra šaunuolė. manau, kad tos merginos, kurios užsiima fotogradija tavo mieste, jos tik mėgėjos. tu esi daug labiau pažengusi šioj srity ir turi daug daugiau idėjų negu jos. sėkmės ateityje, jeigu fotografija - tavo pašaukimas. :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. man asmeniškai žodis "gražus" nelabai ką reiškia, o ir grožio samprata pas visus skirtinga. bet Gabija tikrai tau dėkoja už tokius žodžius:) labai labai tau ačiū!:}

      Panaikinti
  8. Neapleisk šio hobio, mama tikrai sako tiesą, talentas matosi tikrai tikrai. Esi šaunuolė ir labai smagu vėl matyti tavo fotografijas :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Nemesk šito hobio, nes turi tam talent1, Tavo fotografijos nėra tos eilinės portretinės fotografijos, jos išsiskiria iš tų, kur dauguma mergaičių dabar fotografuoja, kad tik fotografuot dėl 'populiarumo'. Gal kada bus proga pabendraut, labai įdomus žmogus atrodai!

    AtsakytiPanaikinti