šeštadienis, liepos 20, 2013

summer wine

aloha!

   that's a weird way to say hello... whatever. taigi. 14 dieną iš skautų stovyklos grįžo Gabija. skaitinėjau komentarus kažkada, tai rašė man kažkas, kad trūksta Gabijos nuotraukų:D galiu pasakyt tiek, kad pati tikiuosi, jog Gabija nepabėgs pas kažką kitą ir dar ilgai kartu stengsimės įgyvendinti kuo daugiau idėjų. nes fotografuoti ją yra velniškai malonu. kiekvieną kartą  ji mane vis nustebina. vienas mano mėgstamiausių modelių for sure:3 šiaip šios nuotraukos turėjo būti tik Gabijos asmeniniam archyvui, bet pamačiusi, kad visai neblogai viskas gavosi, nusprendžiau pasidalinti jomis. laukiam nuomonių!












9 komentarai:

  1. Gabija! Kaip smagu ją matyti!!! Paprastos, bet kartu ir nuostabios nuotraukos. Tai aš jos pasigedusi buvau :)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. smagu, kad patinka:} daugiau tokių komentarų, gal dažniau Gabija pasirodys!:D

      Panaikinti
  2. Omg ,5 nuo galo kokia gera! Saunuole Audrut!! Nuo Doves P♥

    AtsakytiPanaikinti
  3. Audra! Šitas tavo modelis, tobulas ! Kaip ir aš mėgstu sakyti, kiekvienas fotografas turi tą savitą nuotraukų koregavimo skonį, ir šitas modelis tau ŽIAAAURIAI tinka!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Antra nuo viršaus labai gera: 1.B/W - liuks!, 2.kompozicija - liuks, 3.nuotaika - liuks. Apie modelį nebekalbu....

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labai grazios lupos ir akys merginos!

    AtsakytiPanaikinti