trečiadienis, liepos 10, 2013

sunny

hellow

   ask.fm gavau prašymą parašyti daugiau random įrašų. anonimas sakė, kad juos įdomu skaityti. aš nežinau, gal čia tik tam vienam anonimui įdomu, bet kad man patinka juos rašyti, tai tikra tiesa:D tai vat. ir nusprendžiau parašyti. nes naujų nuotraukų kaip ir nelabai turiu. bet tuoj bus! hehe.
   taigi. kažkurią čia dieną susiplanavom su Ugne ir Rimante padaryt fotosesiją Piniavoj, tuo pačiu užsukt ir į Rimantės sodą pasibūt. su Rimantės nuotraukom nelabai kas gavos:D o su Ugnės, tai... kažkas gavos. tik nežinau ar įkelsiu. bet smagiai pasibuvom. trūksta man tokių dienų. skaniai valgėm labai : duona, lašiniai ir agurkas:) kaip Rimantė sakė "čia gi sodas".  gera ištrūkt kažkur už miesto. pasiimkit mane dar kas nors taip:(













10 komentarų:

  1. o man kaiptik rimantes nuotraukas cia pasirode geresnes nei tos kur seniau fotkinai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tai čia gi ne fotosesija buvo! čia šiaip, for fun:) bet man irgi čia ji taip natūraliau atrodo. ačiū:}

      Panaikinti
  2. Atsakymai
    1. Apačioj rašai kad nuotraukos tiesiog labai paprastos. Bet juk tai gerai. Kam reikia kažko imantraus jei gali padaryt paprastai bet ne prastai : D

      Panaikinti
  3. Man šitos nuotraukos kaip visada gražios. Šaunuolė Audra esi. Ne visiems taip šauniai gaunasi fotografuot, o tu dar nuostabiai koreguoji nuotraukas. Smagu, kad netingi ir darai su mielu noru, o jeigu ir patingi retkarčiais tai nieko tokio, smagu, kad iš viso mus džiugini tokiomis nuotraukomis. Nenoriu pasirodyti nemaloni, bet labiausiai man patiko tavo modeliukas Gabija. Ji nuostabi, gaila, kad dabar nebe tiek jos nuotraukų daug. Matyt nebebendraujat taip kaip seniau, o kalbant apie tave esi šaunuolė! Tobulėk ir toliau, o iš manęs tu visada palaikymą gausi.:)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. kad jos paprastos čia labai:) ačiū tau labai labai! these words means A LOT to me! Gabija dar tikrai pasirodys. tiesiog stengiuosi fotografuoti kuo įvairesnius žmones. su Gabija bendraujam, nesiruošiu jos paleist, nes man pačiai labai patinka ją fotografuoti:D labai tau dėkoju, tikrai. galėtum ir prisistatyt! :3

      Panaikinti
  4. kuri ten vandenyje panirus?

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nuotraukos tikrai nuostabios! Kažkaip gražu žiūrėti kaip tu vis tobulėji. Ir tiesa, dar klausimą turiu į kurį labai tikiuosi atsakymo. Taigi: gal gali pasakyti ar tiesiog pasidalinti kokiomis svetainėmis naudoji redaguodama nuotraukas? Pavyzdžiui su kokia programa padarei tuos juodus rėmus? Nes tikrai labai nuostabiai atrodo. Ir su kokia programa taip pašviesini nuotraukėles?

    AtsakytiPanaikinti