antradienis, spalio 15, 2013

she can see it in your eyes

hiiiii

   jau kurį laiką nesirodžiau. pasiilgau savo blog'o:3 visų pirma, tai labai ačiū visiems, kurie domisi mano blog'u ir fotografijomis bei prašo "fotosesijų". stengsiuosi kuo greičiau visiems kažką sugalvoti, bet šiuo metu mano galva tuštut tuštutėlė. :( 
   o aš spalio pradžioje fotografavau Ivetą. nepasakysiu, kad buvo labai lengva. su ja sunku. ji daug juda ir juokiasi. bet buvo smagu. nors ji ir klausė, ar aš visada tokia rimta:D taigi. dalinuosi nuotraukomis, kurių žinau, kad Iveta laukia:>



















5 komentarai:

  1. Kai kurios vietos - (y), bet nepaimta iš jų tiek, kiek buvo galima..

    AtsakytiPanaikinti
  2. gali ir geriau.. tikrai vienos prastesnių. modelis susikaustęs labai, vienodos veido išraiškos

    AtsakytiPanaikinti
  3. Pirmas kartas, nemuškit.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Visai įdomios nuotraukos, tik merginos apranga labai nepatiko. Visiškai nesuderinta, krenta į akis. Kiekvieno skonis kitoks, todėl ir taip sakau. Man nepatiko. Viską kliudė apranga, jau taip akį rėžė:( O šiaip tai jeigu čia pirma jos fotosesija, nieko nesakau. Aš matyt irgi būčiau tokia šiek tiek susikauščiusi. Bet smagu, kad pradžiugini nuotraukomis. Ačiū modeliukui, kuris nepatingėjo pastovėti prieš kamerą. :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. p.s kas ten per vieta prie to medžio? kur raktais apkabinta, labai įdomu. Niekada nemačiau tokio dalyko, net nežinojau, kad tos egzistuoja. :D p.p.s šioje vietoje įsivaizdavau Indre arba Austėja. :)))

    AtsakytiPanaikinti