pirmadienis, spalio 28, 2013

The Beatles history

hello!

   vakar man teko galimybė pabūvoti koncerte "Istorijos". ne bet kokios istorijos ten buvo pasakojamos, o kultinės grupės The Beatles. Jokūbas Bareikis ir Rafailas Karpis dainavo pačias geriausias The Beatles dainas bei pasakojo jų grupės istoriją. buvo laaabai įdomu! gyvai The Beatles koncerte, deja, jau nebe pabūsi, tad ši proga mane labai sudomino ir nusprendžiau nueiti į koncertą, pasikvietusi kartu eiti Austėją. kaip ir minėjau, gyvai tų dainų jau nebe išgirsi atliekant būtent tai grupei, tačiau tokias interpretacijas labai smagu klausyti. daugiau tokių koncertų! myliu bitlus!
   koncerto metu truputį pafotografavau, tad pasidalinsiu nuotraukomis. nes kai buvau Manto ir A. Mamontovo koncertuose, fotografavau daug, bet patingėjau sukelti nuotraukas, o dabar nebeturiu nė vienos:(
  kadangi ėjau su Austėja, po koncerto dar truputį vaikščiojom mieste ir nusprendėm pasifotografuoti... hihi














4 komentarai:

  1. austėja labai graži, audra labai graži ir dar labai gražiai fotografuoja
    baltas pavydas dėl koncerto, turėjo būti nuostabus

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. barbora! kaip smagu, kad užklydai į mano blogą:>
      ačiū labai labai!
      o koncertas, tai taip, buvo be galo šaunus:>

      Panaikinti
  2. Kaip man patinka šitos nuotraukos! Austėja laabai graži ir objektyvo pavydžiu.:c

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. awee, kaip malonu, ačiū!:>
      hihi.... bet gi ir tu turi jį:o

      Panaikinti