trečiadienis, vasario 19, 2014

red is dangerous

hello!

   už dešimt dienų jau pavasaris! ar galit patikėt? man širdy jau seniai pavasaris, tik noriu jo ir pirštų galiukuose. :> 
   prisipažinsiu. aptingau. kas su manimi darosi? aš pažadu ne tik sau, bet ir jums, kad mano tinginiavimai baigsis. galbūt reikėtų kokį photo challengą daryti, kad vėl grįžčiau į vėžes? ką manot? gal turit idėjų? turiu dar vieną rimtą klausimą, kurį jau gana ilgai svarstau, turbūt kreipsiuosi ir į jus, skaitytojai, kad ir kiek jūsų čia bebūtų. bet tai bus kitame įraše.
   na o dabar, nuotraukos. darytos sausio pradžioje. taip, aš tikrai tinginė! ir Sandra tikriausiai baisiai ant manęs pyksta, bet tikiuosi, kad rezultatu jis bus patenkinta, nes man pačiai nuotraukos kaip darytos ekspromtu, tai gana smagios:> 
   p.s labai dėkoju tiems, kurie nepagailėjo savo laiko rašydami komentarus ir klausimus man į ask.fm apie mano tinginiavimus. be galo smagu, kad kažkas manęs pasigedo! 









3 komentarai:

  1. Labai gražios, dailios nuotraukos... Merginos šypsena tiesiog tobula ♥ gaila, kad tiek nedaug :((

    AtsakytiPanaikinti
  2. labai gražuuuuuuuuuuuuuu. pagaliau sulaukeeeeeeeeem <3 mylim

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man labai patinka kokybė. kokį objektyvą ir fotoaparatą naudoji?

    AtsakytiPanaikinti