sekmadienis, vasario 23, 2014

sweet as candy tastes

sveiki visi

   o gal nesveiki. kaip kad aš, sirguliuoju baisiausiai:( kaip baisu, šneku užkimusiu balsu kaip vyras (na, seksualus vyras). bet jaaaau tuoj tuoj pavasaris!

   turiu klausimą. tikiuosi tie, kurie karts nuo karto čia užsukate, galėsite man padėti. jau kurį laiką man mintyse sukiojasi idėja, apie facebook'o puslapio kūrimą. ką manote? verta, ar ne? aš manau, kad visai šaunu turėtų būti. daugiau erdvės. būtų smagu, jei pakomentuotumėt, pabalsuotumėt (dešinėje yra lentelė ar kaip tas daiktas vadinasi, na žodžiu, galit vote'int) ar tiesiog man parašytumėt. man tikrai svarbi visų nuomonė. :>

   na, ir nuotraukos nuotraukėlės. šiek tiek daugiau, atsiprašau, nusidėjau, bet kitaip nesigavo! Gabija po Valentino dienos buvo apipilta nuostabiomis tulpėmis ir apdovanota skaniausiu tortu. nusprendėme tai panaudoti kitais tikslais, nei grožėjimuisi ar valgymui:D tad štai






















5 komentarai:

  1. KODĖL VIENAS ŽMOGUS GALI BŪT TOKS TOBULAS? Gabija tokia graži, kad net verkt norisi :( Labai labai gražios nuotraukos, Audra, ypač pačios pirmosios :>

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikrai įspūdingos nuotraukas man. Tas merginos toks aršumas lyg, tokia nuotaika visai neatitinkanti skanėstų vaikiškai atrodančių. piorfekt derinys mano nuomone. užskaitau ♥

    AtsakytiPanaikinti
  3. tie nuostabiai smilkalais ir ramybe kvepiantys plaukai

    AtsakytiPanaikinti
  4. nerealu! tiek ilgai laukiau ir stai <3 noreciau pasiteirauti gal galetum surengt fotosesija austejai ir gabijai kartu? jos man abi tokios superines, noreciau jas abi isvysti vienoj foto..

    AtsakytiPanaikinti