ketvirtadienis, gegužės 17, 2012

days like days

   helloo. :>

   peržėjau šiandien folder'į pavadinimu ''swdefrtyu''. ten sukeltos nuotraukos iš kelių praeitos savaitės dienų. kadangi neparašiau datos, negaliu tiksliai pasakyt, kokios tai dienos buvo. :D
pirmą kartą tikriausiai man kažką įdomiau iš plaukų padarė Ugnycius. :Dx
   prieš pradedant kelt nuotraukas, noriu kai ką pasakyt. neaprašinėsiu aš ką veikiau, ką valgiau, kada atsikėliau ir etc. niekam tai neįdomu. daugiausiai tai bus nuotraukos, nes dabar visur kartu tampaus fotiką, o į facebooką nepatogu kelt viską. anyway, kaip ir minėjau pirmame įraše, lil' bit aprašysiu, nes žinau kad norėsiu tai pamatyt. ypač kai kelsiu ''fotosesijų'' nuotraukas, po kelių mėnesių ar metų bus smagu pažiūrėt, ar patobulėjau. manau supratai, skaitytojau, ką turėjau omeny.

   tai va. per mamyčių dieną Ugnė pasikvietė mane, Simą ir Gabiją pas save. turėjo skruzdėlyno, tooooks skanus buvo. :D dabar juokiuos, nes kątik rašiau jog nevardinsiu ką valgiau. :DD anyways


per mamyčių dieną su dukrytėm. :>


skruzdėlynas, sooo yammy
pasinešiau ant maisto (gėrimo) fotkinimo... :D

   tada nuvarėm pas mane. Ugnė man pynė plaukus, pavalgėm, Sima juokės iš mūsų. turėjom Simą lydėt į bažnyčią, bet žiauriai lijo tai nebėjom, prakimarinom prie pc.

mamos dienos šventės after party @my place su rimtu maistu:DD
   vakare atvarė Gabija, nuėjom į maximą apsišopint ir vakarojom pas mane. miegojusios tik valandą išvarėm į mokyklą, aš net buvau trumpam atsijungus per pamoką, bet svarbu buvo smagu. :DDx
sleep over at my place with Gabz. :Dx
   pirmadienį (po nakvynės su Gab), per ilgąją pertrauka su Marta ir Rita nusprendėm biški pasifotkint. normalias nuotraukas įkelsiu vėliau.

marta. :>x








aušrytė. :/
me&marta

   grįžus iš mokyklos norėjau nusnaust, bet negalėjau, nes buvau susitarus varyt pas Karoliną. :D nuvažiavau iki dailės susitikt su Vita. vėlavau truputį, tai ji žiauriai supyko.. :/ prie Karolinos namų susitikom su Austėja ir nuvarėm pas Karolę kept pyrago. kaip paaiškėjo, jis nebuvo labai nusisekęs. prisvilo ŠIEK TIEK. :D bet skanus. :))


d&g reklama

   nežinau ar čia pirmadienio nuotraukos šitos, bet vedžiojom Niką su Sima. kelios fotkės šito nuostabiai nerealaus šuniuko. :3










tiek tam kartui,

see ya soon  


2 komentarai:

  1. Super zuikute, super ! O jau iškalbumas tavo.. : DDD Nu žodžiu labai fainai, kad ir vėl blog'ini mieloji Audra. : ))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiūū, Gabija! :D tik jau nereikia.. :DD labai džiugu kad patiko. :>

      Panaikinti