šeštadienis, gegužės 12, 2012

hello (enter your name),


   labas? net nebežinau kaip kreiptis. taigi kaip matai, skaitytojau, vėl grįžo mano blog'as. vėl su nauju pavadinimu ir taip toliau. nesu užtikrinta dėl to, ką darau, bet velniai nematė. gailiuosi kad ištryniau senuosiu blog'us, nes ten buvo daaug atsiminimų. kaip bus ir šiame. šiaip neturėčiau rašyt, nes nei galiu kokius patarimus skelt, nei kažkokia fashionista, fotografė ar kas esu, nei mano gyvenimas toks įdomus, kad apie jį rašyčiau, o kažkas netgi skaitytų. anyway, rašiau, rašau ir deja, rašysiu. tiesiog aptarsiu kokias įdomesnes man dienas, jei ne - prikelsiu nuotraukų. ir darau tai ne dėl kažkokio juokingo dėmesio (net juokinga daros rašant), kažkokios tai blog'ų mados ar kaip,  bet dėl savęs ir gal būt keleto draugų. nes po kelerių metų (taip, šį kart tikrai nebetrinsiu blog'o, kad ir koks apgailėtinas jis bus) daug kam iš mano draugų bus smagu jį atsiverst ir pažiūrėt kaip gi leidom savo dieneles. taip pat noriu, kad liktų atsiminimų ir su klase, ne vien tik folderių kompiutery su nuotraukom. tai va, iš esmės tiek. aišku, bus ir mano šūdo malimo, kaip gi be jo, bet čia taipogi dėl manęs pačios. :))

   i hope you missed me. naaah, you didn't. :D


see ya soon

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą