pirmadienis, gegužės 21, 2012

i love random days

hello,
   taigi. jaučiuos keistai, nes peržėjus trijų dienų nuotraukas randu apie 700 nuotraukų. tai normalu? nemanau. :D anyway.
   šią savaitę biški atsipūst galima, tai gal įdėsiu fotkes visokių ''fotošutų''.. nors trečiadienį į ekskursiją varom, tai oooj vėl nuotraukų bus. :DD




   may 10 th. didi diena buvo.. Ievos gimtadienis.. :DD šiaip planavom nusiųsti Ievai į Klaipėdą dovanų laišką ir kaklaraištį, bet kadangi mes labai neorganizuotos, teko vargšelei tenkintis skambučiu.. :D



love



   

   night from may 17th to 18th. :DD ilgai laukta naktelė buvo. vis nerasdavom progos, ar vis nebūdavo kaip man, Martai, Ritai ir Ievai kartu padaryt sleep over. ir štai Ritos tėvai išvarė į kelionę, tad laisvas plotas. :D blemba, nesveikai buvo. aš jum sakau. ir įsitikinau - nereikia alkoholio kad būtų smagu. patikėkit manim. jei mes būtumėm išgėrusios, tai aš neįsivaizduoju... :D
   kol laukėm Ievos, Marta man išplovė galvą. pati kiek tingėjau, o ir jau patiko toks darbas. :D


   sulaukėm Ievos ir Marta pradėjo daryt savo ypatingąją kavą. :D Ieva man džiovino plaukus. :D


Martos kava
Martos sumuštinukai. Žiaaauriai skanūs!



kepėm keksiukus po to. nu ok, aš kaip visada tik slampinėjau, fotkinau, ir nieko nedariau. :D 

keksiukaaas
apie pusę pirmos prisikėlėm filmų į flashą, kad galėtume žiūrėt per Tv. Ieva nulakavo man nagus (dar nenusilupo!), Rita Martai.. kažkaip žiaaauriai smiginėjom. iš keturių filmų nė vieno normaliai ir nepažėjom.. :D


ketvirtą ryto nusprendėm nueit į gatvę pasifotkint. normaliai net neperkoregavau nuotraukų, ir šiaip tokios ekspromtinės gavos..

žaidėm lazeriukais








tada grįžom, sušilom, pagulėjom. penktą ryto ėjom pasitikt tekančią saulę. irgi prisifotkinom, bet normalesnes nuotraukas tikriausiai įkelsiu rytoj.


meh:DD
grįžusios dar pagulinėjom, o Ievute nulūžo. palikom ją miegot ir išėjom į virtuvę pusryčiaut.

mornin'





    pažadinom Ievą ir susiruošėm į mokyklą. trumpam užlėkėm iki manęs, tada užsukom į maximą. per pirmą pamoką ne taip ir norėjosi miego, bet po to.. :D smiginėjom per pamokas, auklėtoja sakė jog lyg girta atrodžiau. :DD bleemba, smagu buvo. taaigi.

see ya soon
(tomorrow) 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą