šeštadienis, liepos 07, 2012

it's not photgraphy

   nesuprantu, kodėl aš dar laikau blog'ą. reikėtų jį trint. jau senokai apie tai galvoju. žinau, kad pati sau pažadėjau jį laikyti, net jei nustočiau jį pildyt. bet tiesiog supratau, kad jis bevertis. blog'inimas tapo kas antro žmogaus kasdienybė, o aš asmeniškai, nemanau, kad kiekvienas gali tai daryti gerai. manau, man tiesiog nelemta rašyt. 


   ir apie fotografiją panašiai galvoju. gal tiesiog nelemta.

   p.s kaip matot, pasikeičiau iš closer to the sky į emotional bullshit. abu pavadinimai man patiko, bet vis gi matot, kuris laimėjo. taip pat iš arčiau dangaus blog'as tapo hipstah please. ne, tai neturi nieko bendro su hipsteriais. nors jie man patinka, haha























see ya later, OR NOT▲

10 komentarų:

  1. tik nesustok fotografuot, nes tobulos nuotraukos Tavo!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. sutinku, Tavo nuotraukos tobulos, Tavo blogas taip pat! kiekvieną dieną vis patikrinu ar nėra naujo įrašo, labai žaviuos tavo sugebėjimu fotografuoti ir rašyti. Audra, patikėk , lemta, lemta Tau rašyti .

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. oo, kaip paglostei širdelę! nesislėpk po anonimu. :) ačiū labai, smagu, kad yra tokių, kuriems patinka tai ką darau. :)x

      Panaikinti
    2. parašysiu Tau kokį karta į pm, per facebook, tikiuos nepalaikysi manęs kokia durne, kad taip žaviuos tuo ką sugebi daryti (aš labai keista). :)

      Panaikinti
    3. parašyk būtinai, labai lauksiu. :) aš irgi keista kartais būnu, tad nieko tokio. :D

      Panaikinti
  3. labai nuotraukos visos gražios, norėjau paklausti su kokiu fotiku fotkini? tokia kokybė gera. o be to, visi įrašai man labai patinka, tu gimus rašyti blog'a!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Rašyk į blog'ą . Prašau netrink tiktai . :)
    Fotografuoji laaabai gražiai . :)
    Šaunuolė !

    AtsakytiPanaikinti