sekmadienis, liepos 15, 2012

new start

hey hey hey

   kažkaip nedrąsu sveikintis net, haha. kaip matot, pakeičiau čia beveik viską. pavadinimą, dizainą. ir pats blog'as pasikeis.juk neįdomus buvo, pati žinau. o ir su Evelina pakalbėjus, kažkaip galva prašviesėjo. tiesiog daily blog'as ne man. nesu aš toks žmogus, kad pasakočiau ką veikiau, ką valgiau ir panašiai. man pačiai įdomu skaityti blog'us, kuriuose žmonės rašo apie tai, kas jiems patinka. mada, kulinarija, fotografija, piešimas ir panašiai. yra ir daily blog'ų įdomių, na bet. šiuo atveju, rašysiu daugmaž apie fotografiją. tai, kas mane įkvepią, ir tai, ką aš darau. bus ir kasdieninio gyvenimo smulkmenų, bet ne tiek kie buvo anksčiau. nebus jokių ''šmutkių'' nuotraukų ir panašiai, manau supratot. noriu, kad kiti fotografuojantys ir besidomintys fotografija nepagailėtų patarimų, kritikos ir panašiai. labai jau tobulėt norisi.

   aš Audronė, bet visi mane vadina Audra. piešimas padeda man atsipalaiduoti, muzika yra kažkas tobulo, o fotografija - aukščiau virš visko. man 15, bet manau, jog nesu kaip kitos penkiolikmetės. gal todėl ir laikau save keista, tiesiog nejaučiu bandos jausmo. fotografija yra kažkas pasakiško, ir aš pamėginsiu tuo pasidalinti su jumis. i'll always be a little child with a storm in my mind, rosy blood in my veins and photography in my heart.

ir pasakykit jūs, kad 15 atrodau

   nebesugebėčiau gyvent be fotografijos. nebegaliu pažiūrėt į gražų saulėlydį jo nenufotografavus. nesvarbu kuo, telefonu ar fotoaparatu. 
   dar, kažkada gavau į formspring'ą klausimą (na, tai buvo teiginys), maždaug tu nemoki fotkint, tavo tik fotoaparatas geras. taip, mano fotoaparatas neprastas. bet be mano ir mano draugių idėjų ir noro kažką daryti, nieko nebūtų. o karksėti mokam visi. fotografija jau seniai mano gyvenime. 2010 metais pradėjau su draugėmis daryti ale fotosesijas, bet dar prieš tai, jei ne su savo muiline, tai su draugių fotoaparatais pyškindavau kiek įmanoma. nebuvo tai kažkokios OHO fotosesijos, bet vis tiek labai įdomu būdavo. :D o apie dabartinius fotografavimus nė nekalbu, turiu savo dream team! 
   štai senesnės nuotraukos, kurias atradau. gal kada dar senesnių paieškosiu, nes dauguma jų ne pas mane.. :D

2011 pavasaris

viršuje 2011 ruduo, apačioje - dangus, lyg tais 2010, kava 2011 vasara

2011 ruduo

2011 vasara

2011 vasara

2010 vasara

2010 vasara

2011 pavasaris

viršuje kairėj 2011 vasara, vidury kairėj 2011 žiema, apačioje kairėj 2010 ruduo. viršuje dešinėj 2011 pavasaris, apačioje 2011 vasara

kairėj viršuje 2010 ruduo, kairėj apačioje 2011 pavasaris. dešinėj viršuje 2011 pavasaris, vidury 2011 pavasaris, apačioje 2011 vasara

šita geriausia. :DDDD gal 2009, žiema. net foną su šuniukais pasidarėm. :)))))


   taigi. tiesiog negaliu būt nerašius, todėl nepašalinau blog'o. be to, gavau keletą labai širdžiai mielų komentarų, taigi pasilikau. tiesą sakant nežinau, kas man čia gausis, bet mėginsiu. x










6 komentarai:

  1. Ačiū , kad palikai . :P

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tavo blog'as ir fotografijos - awesome! Šiaip noriu paklausti, ar lankai/lankei kokią fotografijos mokyklą (kiek žinau, tokių yra), ar šiaip laisvalaikiu fotografuoji? :P

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū labai! nee, nelankau nieko su fotografija. nežinau, ar Panevėžyje tokių būrelių yra. :D buvau susitikusi keletą kartų su tokiu fotografu, ten buvo ir kitų vaikų, bet ten truputį kitaip viskas. taip kad šiaip laisvalaikiu fotografuoju. :)

      Panaikinti
  3. AU GAD, LABAI PATIKO! TOBULA! NEREALU! TRŪKSTA ŽODŽIŲ!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. OU GOD, rimtai?! šiaip juk čia senesnės nuotraukos sudėtos, tad nieko čia tobulo nematau... :D nebent tu apie patį įrašą, bet jis taip pat nėra toks jau nerealus. :D bet ačiū. :)

      Panaikinti