antradienis, liepos 17, 2012

tonight, we are young

hey ya,

   liepos 12 dieną, ketvirtadienį, praleidau laiką nerealiai smagiai. pirmą dienos dalį su Goda, Ugne, Gabija ir Rimante prabuvom prie ekrano. aišku, neapsiėjom be nuotraukų, bet jos gal kada vėliau. :D eidamos namo sugalvojom, jog reikia pasifotkint. susitikom apie 20:00 h pas mane. nuėjom į Gabijos mašiną, kuri buvo pastatyta prie mūsų namo. pirmas kartas, kai fotografuodamos dažėmės. na, tiksliau mano draugės dažės. :D bet esmė, kad pirmą kartą su visokiom pudrom ir panašiai. fotkinomės mašinoje, nes norėjom kažkokios crazy fotosesijos. labai sunku buvo fotkint mašinoje, nes 8 valandą jau nebebuvo saulutės, apšvietimas buvo nekoks. o aš nemėgstu fotografuoti su blykste, tad ir šį kartą jos nenaudojau.. gal ir blogai padariau.. :D bet sunkiausia buvo fotografuoti šias keturias paneles vienu metu. mečiau sau įšūkį! jūs pasakysit, kaip mums gavos. labaaai smagiai praleidom laiką. taip pat buvo įdomu ir vėl fotografuoti Rimantę, nes nebendravom kelis metus. džiaugiuosi, kad vėl pradėjom bendrauti. :) Goda buvo naujas žmogus, tad stengiaus nebūti grubi (nes kartais tokia būnu). su Goda viskas buvo gerai, tik ji jautėsi nedrąsiai, nes juk pirmą kartą fotografavau ją. suprantat, kaip būna. :D Gabija ir Ugnė kaip visuomet man patiko, jau nebesistebiu, kokios jos fainos būna prieš objektyvą (ir ne tik aišku). :D taigi, štai mano kadrai. nevisi jie puikūs, bet manau, kad keli visai gerai gavosi.. vertinkit. :)







































   tikriausiai pastebėjot, kad butelys nė nepradarytas. haha! :D

47 komentarai:

  1. Apgailetina, matosi kad vaikai linksminasi. Net nepradarytas butelys, haha pokstininke :) ismokit rukyti mergaites, o tada tik vaizduokit suagusias :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. apgailėtina, jog linksminamės? ačiū, kiekvienam kitaip atrodo. mes tiesiog linksmai praleidom laiką. jau geriau nepradarius butelio nusifotografuot, nei 15metėms nusigert. :) aš asmeniškai pašaipiai žiūriu į šias nuotraukas, nes pati nelabai toleruoju tokių dalykų kaip paauglių rūkymas ir alkoholio vartojimas. niekas nevaizduoja suaugusių! juk dėl pramogos viskas, kažką naujo norėjom išbandyt ir tiek. :)

      Panaikinti
  2. Tau irgi tas pats anonimas ? Krč negaliu ...
    Geros nuotraukos, tokios spalvingos. Tu grynai tokia fashionita fotografė :) Ir dar, kiek maždaug nuotraukų tu per fotosesijas padarai ? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. koks anonimas? ačiū, Ieva. :) per šią maždaug 300-400.. :D bet po biški stengiuos mažinti ir labiau žėt į kompoziciją ir panašiai. tiesiog skaičiau, kad pradedantiesiems geriau daugiau kadrų padaryt. :D

      Panaikinti
    2. Nu va šyytas iš viršaus, man gi ant gintės nuotraukų rašė. Reik prašluot fb ''draugus'' :)

      Panaikinti
    3. tas ''apgailetina, matosi kad vaikai linksminasi...''? :D joo, aš irgi taip manau. :) o kodėl man neberodo tavo nuotraukų? Gintarės pvz? :o

      Panaikinti
    4. Aj krč aš susinervinu ir ištrinu visus post'us, o juos atkurt man lb sunku ir tada biški gailiuos ;D

      Panaikinti
    5. tai kam trini? žinai kaip sakoma, koks skirtumas, ar kažką darysi gerai arba blogai, visada atsiras tokių kuriems nepatiks. visiems neįtiksi. :D

      Panaikinti
    6. Tai,kad man pačiai neptinka man tos nuotraukos :)

      Panaikinti
    7. kodėėl? puikios tavo nuotraukos!

      Panaikinti
  3. Faina būtu jei nesislėptum po Anonimu. : )))))

    AtsakytiPanaikinti
  4. istyske tie tavo modeliai, ypac sita foto juokinga :DD http://1.bp.blogspot.com/-luYHH2qf2j8/UAV4Fx0aXeI/AAAAAAAAA1s/hKqFDeQeDVU/s1600/gr2.jpg

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. kaip kam, o man mano draugės labai gražios. :)

      Panaikinti
    2. pati tu ištyškus. : DDDDDDD

      Panaikinti
    3. Kazin koks tavo veidelis , Anonime .
      Istyskus Gabija :))

      Panaikinti
    4. Kaip kam. :))

      Panaikinti
  5. patinka stumt kai esi pasislėpęs (- usi) po anonimu ?

    AtsakytiPanaikinti
  6. noriu tokių fainų foto . esi belenkaip gera fotografė , Audrut . neklausyk ką kalba ten tie visokie grybai . laisva šalis čia . :33333333

    AtsakytiPanaikinti
  7. va kur tikra fotosesija http://jauniuslt.blogspot.com/2012/06/justina.html o ne cia sitos nesamones su shit programa redaguotos

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš ir nedarau tikrų fotosesijų. :D tai Jaunius manau ilgiau jau fotografuoja, ir labiau moka ps naudotis, nei aš. :D pati žinau, kad Jaunius labai gerai fotografuoja, nenustebinai. :) nu kad ne su shit, ne su shit. :)

      Panaikinti
    2. juokas ima, ten tikriausiai tu numetei linka kur tave fotografavo, joo ? : DDDDD Čia anonimui. :))

      Panaikinti
    3. koks skirtumas, ką fotografavo. :)

      Panaikinti
  8. su photoshop redaguoji?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. joo. na, bent mėginu. ir photoscape.

      Panaikinti
    2. ir pixlr kartais, nors ten panašu į ps, tik mažiau funkcijų. :D

      Panaikinti
  9. Nuostabios nuotraukos ! : oo *

    AtsakytiPanaikinti
  10. Ojetaus, Audra, Audra. . Kuo toliau tuo nerealesnes fotkes darai. Atvaryk pas mane ir pafotkink mane su Sibilyte : DD. Nuostabios nuotraukos, taip ir toliau, Saulyt ! : *

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ojėj, ačiū labai! reikėtų kada prie progos.. :DD ačiū labaaai. :*

      Panaikinti
  11. Man 31 foto suppppper! Tik tam dešniam kamputį kažkas ten . :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. OMG, taip supeeeeeeeeerrrrr! čia tik vienas klausimėlis, su kokia programa Tu padarai tuos visus lęšio (lygtais taip vadinas tas efektas) efektus? labai gražios nuotraukos, negaliu!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū labaai! nededu lęšio efekto niekur.. :D ačiū dar kartą!

      Panaikinti
    2. tada painioju, o tada per kur padarai ten tas *ale švieseles* rožines, spalvotas ir taip toliau? :D

      Panaikinti
    3. parašyk per facebooką ir pamėginsiu paaiškinti. :D

      Panaikinti
  13. Šaunuole! Padarai gerų kadrų, nekreipk dėmesio į pavydžius anonimus.:)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Nuostabios panelės ir nuostabios nuotraukos! x
    Tik norėtųsi pamatyti ir pačią fotografę kada nors kadre .!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. dėkojame labai labai! :*
      fotografė nefotogeniška. :D

      Panaikinti