ketvirtadienis, rugpjūčio 22, 2013

apple pie

hello there, lovely people

   visų pirma, tai noriu padėkoti jums. mano blog'o peržiūrų skaičiukai jau viršija 30 tūkstančių! negaliu patikėti. labai ačiū, kad žiūrit ir domitės. skatinat tobulėti ir palaikot. tai man tikrai labai daug reiškia. nes fotografuoti man patinka be proto! dar kartelį širdingai dėkoju. jeigu galėčiau, apkabinčiau dabar kiekvieną<3

   na, o dabar, nuotraukos. viskas vyko ekspromtu. Martynas paprašė pafotografuoti jį jo blog'ui (pacheckinkit). pasikvietėm seną gerą draugę Martą, kurią čia matėt ne kartą. šiaip, paplepėt. ir gavosi nuotraukos.... net nežinau kaip, tiesiog. nieko ypatingo, bet pasidalinsiu. 

















3 komentarai:

  1. Paprastos nuotraukytės, bet man jos vis tiek labai patinka. Dedu didelį pliusą, kad modeliai stilingi. Ir šiaip gatvėje jie tikrai patrauktų akį. Kaip ir visada džiaugiuosi tavo naujomis nuotraukomis ir linkiu toliau tobulėti. Beje jau kurį laiką esi viena iš mano mėgstamiausių fotografių. :))) - Erdvilė.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Audra, kaip visad nerialias nuotraukas keli ! Martos veidas, o ypač akys, nuostabus :3

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kas man užkliuvo, tai pirmoje Martyno nuotraukoj, pačioj dešinėj viršuje tas nenudažytas daikčiukas, siekiant tobulumo reikėtų jį pašalinti, nes pastebėjus jį, labai blaško dėmesį, o kitos nuotraukos superinės.

    AtsakytiPanaikinti