šeštadienis, rugpjūčio 31, 2013

sweet as sugar, cold as ice

heya

   aš šiandien ankstyva, hehe. bet nekantrauju parodyti jums naujų savo kadrų. fotografavau labai žavingą panelę, vardu Sandra. viskas vyko gal kiek kitaip, nei visada, nes nepažįstam viena kitos. bet Sandra buvo gana atsipalaidavusi, kas man labai patiko. nuotraukos gal kiek kitokios, nei visada. bet man labai malonu fotografuoti kuo skirtingesnius žmones. taigi!










































10 komentarų:

  1. Labai graži panelė :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai gražus modelis, ši fotosesija galbūt labiausiai patiko man!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Negaliu atsiziureti, labai vykusios nuotrauokos :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mano nuomone čia geriausia tavo kada daryta fotosesija! Labai patiko ♥

    AtsakytiPanaikinti
  5. oo, naujas veidelis! begalo gera matyti tokias nuostabias nuotraukas... jos tokios šiltos ir mielos. labai graži panelė, o ir kadrai puikiai pavyko, AUDRA!
    naujovės tau labai tinka. šaunuolės. :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Panelė tiesiog stulbinamo grožio!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labai grazi pana ;** Paimciau tokia ;*

    AtsakytiPanaikinti
  8. TO-BU-LA !! viena iš šių foto šiuo metu pas mane ant deskopo :3

    AtsakytiPanaikinti
  9. Nepatinka tas, kad nėra idėjos, na arba bent jau aš jos neįžvelgiu.. O sekanti pastaba ta, kad merginai neitin tinka toks apsirengimo stilius, kaip šioje nuotraukoje: http://1.bp.blogspot.com/-45t9FusgyCA/UiG5UZNa3xI/AAAAAAAAE6k/jSSM475Dd08/s1600/sandra31.jpg Rodos lyg būtų išsirinkusi svetimą rolę. Asmeniškai aš įsivaizduočiau kitokio pobūdžio fotosesiją su šia panele. Manau, jai tiktų kažkas mergaitiškesnio. Šįkart patinka tik nespalvotos nuotraukos, o kitos tiesiog netraukia mano akies. Sėkmės tobulėjant :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Labai simpatiška panelė ir figūra jos labai graži, ypač kojos. Beje jai labai tinka rožinė spalva, o plaukai jos nuostabūs! Esu sužavėta tavo nuotraukomis, kas pasitaiko labai jau dažnai. :)) Dar galiu pagirti jos batus, nes ir aš tokių užsimaniau.:D Kaip ir visada lauksiu naujų nuotraukų. Sėkmės, Audrą. Bučkis.xxx -Erdvilė

    AtsakytiPanaikinti