pirmadienis, rugpjūčio 19, 2013

oh so boheme

heya!

sveikinu save bei visus kitus besidominčius fotografija su pasauline fotografijos diena, yay!
noriu padėkoti, kad kasdien mano blog'o peržiūrų skaičiukai vis didėja, ir tik jūsų dėka
ačiū, kad palaikote mane darant tai, kas man labai patinka<3

   na, o aš ir vėl su nuotraukomis. kurios darytos prieš 19 dienų. o planuotos jos buvo maždaug pusę metų, gal net daugiau. nepamenu, kada buvo taip smagu fotografuoti. na, fotografuoti man visada smagu, bet nepamenu, kada viskas būtų taip linksmai praėję. nors tris žmones man buvo gana sunku fotografuoti. gal net per didelį kąsnį aš čia kandau, bet nepabandžius nesužinosi. taigi. štai. 

































12 komentarų:

  1. kaip visada tobula ! :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ta brunetė mergaitė atrodo stulbinančiai ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šaunuolė Audrone Tu :)
    Man ši fotosesija atrodo viena iš geriausių, šauniai padirbėta :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. visiskai be priekaistu! super, saunuole, taip ir toliau!

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ziurint tavo nuotraukas man vis uzkliuna visu modeliu veido oda, gal del efekto ar kazko ji atrodo ne taip graziai ir isryskeja visos demeles kurios labai patraukia aki :) tu vis robuleji ,Audra !Tik tikiuosi pradesi kazkaip ta odele kartas nuo karto paredaguoti ! siaip gerbiu tave uz toki talenta !

    AtsakytiPanaikinti
  6. Gal galetum daugiau Austeja pafotkint? Ji man ziauriai grazi ir smagu ziuret jos foto :)

    AtsakytiPanaikinti