šeštadienis, rugpjūčio 03, 2013

miss nothing

laaaaabas

   liepos 22 dieną, dar prieš Gabijai išvykstant į Druskininkus, darėm "fotosesiją". oro sąlygos buvo gana prastos, nes besifotografuojant mus užklupo lietus:( bet who cares! kai rankose turi puodelį kavos, nesvarbu niekas! taigi. vėl pasiimėm peruką. nors Gabija nelabai norėjo. bet manau, kad viskas gavosi labai neblogai. jau galvojom, kad radom gerą vietelę Panevėžyje, bet šiandien pamačiau, kad vis daugiau merginų žino šią vietą... gaila. bet tai paskatino mane greičiau sukoreguoti nuotraukas! taigi. jūsų teismui Gabija.



























17 komentarų:

  1. Sita mergaite tokia fantastika! Ziauriai fotogeniska wauuuu.

    AtsakytiPanaikinti
  2. labai grazu, bet manau, kad ta cigarete kiekvienoj nuotraukoj truputi gadina vaizda :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Atsiprašau už išsireiškima, bet tiesiog labai nenaturaliai atrodo kai pas tave pozuojantys vaikai kiša tas cigaretes Maždaug jų reklama.Kaikurie kadrai yra geri, bet kai kurie tai graudu žiūrėt. Kitaip sakant - Vaikas su cigarete. Nu tiesiog.. kam jos? ar aš per daug senamadiška, kad nesuprantu? juk puikiai atrodo ir be tų cigarečiu.Plius tokius kadrus kai kurie pamate vaikai gali pradėti rukyti. Tiesiog apmastymams tau fotografei į ateity. O šiaip labai žaviuosi tavo kaikuriais kadrasi. Sekmes.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. nereikia atsiprašinėt. džiugu, kad yra tokių, kurie sugeba tokius komentarus parašyti. bet nelabai galiu sutikti su tavimi. visų pirma, jokia čia reklama. be to, Gabija jau paauglė, o nebe ant smėlio žaidžiantis vaikas. ir šiaip, nerūko ji. gaila, kad neįžvelgiate to, ką norėjau parodyti. gal kiek per silpna aš, arba jūsų akys nemato to, ką matau aš. aš ir norėjau, kad atrodytų absurdiška. tokia ir esmė buvo. bet jei pavadinimą būčiau dėjusi "absurdo princesė", būtų buvę per daug aišku. taigi tiek. bet ačiū, smagu, kad nepatingi parašyti ir ilgesnių komentarų, bei mus pabarti. juk taip ir tobulėjama. ir ačiū už gražius žodžius. :)

      Panaikinti
  4. Prie jos tokio jauno veidelio labai netinka ta cigarete, viska gadina.. adbaido visa nuotraukos zavesi. Ir isvis - panele su cigarete yra nekazka.Aisku cia bandyta atkkurti tuos tipo ale kietus tumbrl paveiksliukus, bet tiesiog pastebekite kad tiems ale kaip ir modeliams kurkas daugiau negu 18.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. na čia jau skonio reikalas. aš irgi kiek senamadiška, nelabai pritariu jaunų žmonių rūkymui, bet nuotraukose man tai atrodo žaviai. nesiruošiu vėl iš naujo visko aiškinti, jei bus įdomu, paskaitysi mano komentarą viršuje. eilinį kartą ne taip supratot. bet ką padarysi. nieko nebandėm atkurti, juolab iš tumblr. sumąstėm mes. ir viskas.

      Panaikinti
  5. tikraI PRITARIU SU visais siais komentarais. pirma isikist ismok tampona, o po to rukyk.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :D:D:D atsiprašau, bet arba komentuok ir parašyk KAŽKĄ, arba tylėk.

      Panaikinti
  6. Labai gražios nuotraukos! Tikiuosi ir mane kurią dieną pafotkinsi :D visada buvau davo gerbėja ir ši fotosesija labai man patiko. Nesuprantu kaikurių žmonių kurie komentuoja tik įkast ,o ne normaliai kritikuoti be jokių nesąmonių:D na ,bet tokių visada atsiras ! Sekmės darbuose ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. antra nuotrauka nuo galo - kažkas TOOOKIO ! man labai patiko šis jūsų fotoshoot`as . lenkiu galvą ir sakau , kad abi mergaitės esat labaitalentingos : tiek Gabija modelio srityje , tiek Audra fotografavimo . ŠAUNUOLĖS . : ))

    AtsakytiPanaikinti
  8. Labai gražios nuotraukos. Nors deja ir aš sutinku su komentarais viršuje dėl cigaretės :D. Gabija labai graži mergina, bet šioje fotosesijoje labai išryškėjo jos baby face'as galbūt dėl to cigaretė ir netiko. Supratau nuotraukų prasmę ir mintį išties šaunu, kai žmonės bando įgyvendinti kažkokią idėją nuotraukose! Dėl to didelis pliusas tau kaip fotografei/mėgėjai! Sekmės ateinančiose nuotraukose. :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. kaip visada TOBULA !!

    AtsakytiPanaikinti
  10. kaip visada TOBULA !!

    AtsakytiPanaikinti
  11. Jau pastebėjai ankščiau, kad aš myliu Gabijos nuotraukas, ji tikrai labai labai graži, be proto fotogeniška ir visokia kitokia. Nepritariu dėl to, kad cigaretė viską gadiną. Nuotraukos meniškos, Audra puiki fotografė. Visada smagu pamatyti kažką tikrai gerai fotografuojant, nes daugelis merginų tiesiog nusiperka fotoaparatus ir vaidina, kad fotografuoja, o blogiausia, kad kitos dar fotografuoja ir su telefonais. Aš irgi galiu išsitraukti savo ne tokį jau ir išmanųjį telefoną ir apsimesti, kad esu fotografė. Audra ir toliau džiugink mus nuotraukomis! :))x - Erdvilė.

    AtsakytiPanaikinti
  12. Jau antra iš eilės fotosesija su cigaretėm.....

    AtsakytiPanaikinti
  13. Viskas labai gražu,bet norėtusi,kad Gabija nebesifotkintu visur su tuo peruku..:)

    AtsakytiPanaikinti