sekmadienis, lapkričio 17, 2013

c'est la vie

sveiki!

   ar aš apleidau blog'ą? nežinau. tiek daug visko šiuo metu! nuotraukų taip pat kelios krūvelės laukia... o laiko tiek mažai! spalio 23 dieną į mokyklą teko atsinešti fotoaparatą, kad nufotografuočiau klasės šypseną. tą dieną po pamokų kaip tik man buvo choras, jo reikėjo laukti valandą. rankose turėdama fotoaparatą nusprendžiau, kad tokia galimybe pasinaudoti, nes savojo draugo nesinešioju kasdien. tad pastačiau Austėją prieš objektyvą ir pradėjom. lakstėm po visą mokyklą. buvo smagu!

































5 komentarai:

  1. Labai labai labai geros

    AtsakytiPanaikinti
  2. primityvokos, anksčiau stebindavai, o dabar.. kaip čia pasakius. sėkmės darbuose :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šiaip gražios nuotraukos. Įdomios kažkuo ir man patinka, kad jos fotografuotos mokykloj. Žinok tas labai labai labai gerai atrodo. :D Na jos skiriasi aplinka nuo kitų, tad man patiko. O šiaip vienas minusas, nežinau kodėl, bet man pasirodė taip, kad Austėja labai norėjo papozuoti kaip ir Gabija. Ir per šitas nuotraukas pastebėjau, kad jos yra kažkiek panašios. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. jūs abi nuostabios!!

    AtsakytiPanaikinti
  5. ir Austeja ir mokykla labai grazi. Cia galim det kur nors ir reklamuot mokykla sitaip, Bet nu rimtai.

    AtsakytiPanaikinti