šeštadienis, lapkričio 09, 2013

HURTS

hello, ladies and gentlemen!

   lapkričio 6 diena buvo kažkas TOKIO. bet pradėkime nuo pradžių. 2011 metų spalio 12 dieną pirmą kartą buvau rimtame gyvos muzikos koncerte, negana to, tai buvo mano vienos mėgstamiausių grupių koncertas. 2012 vasarą, ta pati, vis dar viena iš mėgstamiausių grupių grįžo į Lietuvą tik jau nebe su albumo turu, o į muzikos festivalį. ir štai, jie grįžo vėl. trečią kartą dalyvavau savo mėgstamiausios grupės koncerte, kuri man į kaulus jau įaugusi. grupė HURTS grįžo su naujuoju, jau antruoju jų istorijoje albumu EXILE. jį išleido kovo mėnesį, ir jį perklausiusi supratau, kad ši grupė yra tiesiog mano, ir kad jei jie grįš į Lietuvą, tai aš tiesiog privalėsiu nueiti į jų koncertą. kai jau pradėjo reklamuoti koncertą, vis delsiau pirkti bilietą. svarsčiau, ar tikrai verta ten vykti, nes visgi, ne centus koncertai kainuoja. bet nusprendžiau važiuoti. ir taip gailiuosi, jog dvejojau! jeigu būčiau nenuvažiavus į koncertą, būčiau graužus save tikriausiai iki gyvenimo galo. 
   na, o dabar apie patį koncertą. visų pirma, tai publika. Lanos Del Rey koncerte, žiūrovų amžiaus viduriukas buvo nuo 12 iki 17 metų. tad nenuostabu, kad publika buvo gana judri ir.. man asmeniškai, nelabai pakenčiama. :D bet teko juk susitaikyti. tuo tarpu Hurts koncerte vyravo maždaug 17-20 metų žmonės. tokio amžiaus žmonės yra žymiai supratingesni ir tiesiog. su tokia publika yra kur kas smagiau būti. niekas nesistumdė, ir nestovėjome sulipę kaip silkės. o apie patį koncertą, tai... dar dabar nesurenku žodžių. net nesugalvoju kaip tinkamai išreikšti savo nuostabą ir pasitenkinimą. mane taip užbūrė jų koncertas. jis atėmė man žadą. visų pirma, tai pats šou. šviesų mirgesys buvo stulbinamas. garso kokybė tiesiog nepakartojama. o jie patys.. na, jie neapsakomai nuostabūs. jie tokie nuoširdūs, ir mieli, ir paprasti. bet tuo pačiu be galo geri ir profesionalūs, išskirtiniai atlikėjai. ir aš, jau pabuvusi dviejuose šios grupės koncertuose maniau, jog jau žinau, ko galiu tikėtis iš jų. bet jie ir vėl numetė bombą ir siaubingai nustebino. aš tiesiog be galo laiminga, kad man teko galimybė ir vėl išgirsti ir pamatyti savo vieną mėgstamiausių grupių gyvai. pasakiškas jausmas! kažkaip netyčia fotoaparatas "praslydo" pro apsaugą, tad padariau nuotraukų! 


























4 komentarai:

  1. Koncertuose fotografuoti labai sunku, kokius nustatymus naudojai? :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tobulos nuotraukos. Pati buvau koncerte ir negaliu atsižiūrėt:))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kaip gaila, kad nežinojau, kad esi jų koncerte, labai norėjau su tavim susipažinti. :((( Aš taip pat buvau jų koncerte ir jis buvo NUOSTABUUUUS. :D

    AtsakytiPanaikinti