sekmadienis, lapkričio 24, 2013

flowers are the music of the ground

labas

   oh, tiek daug visko! aš tikrai apleidau blog'ą:c reikia taisytis! prieš dvi savaites fotografavau labai žavią mergaitę Ramintą. oras buvo puikus, tad fotografuoti buvo itin smagu. ir šiaip, Raminta labai miela ir bendraujanti mergaitė. ir fotogeniška! džiaugiuosi nuotraukomis, tikiuosi, ir Ramintai patiks:>




































16 komentarų:

  1. Bandyk mažinti kadrų skaičių!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Omg kokios tobulos nuotraukos <3

    AtsakytiPanaikinti
  3. labiausiai man patiko ta nuotrauka, kurioje mergina su vainiku ir žvake. siūlau tau kitą kartą labiau nuotraukas atrinkt, tik pačias geriausias įdėt. bet čia tik mano patarimas. :) o šiaip tobulėji! :>

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. oh, smagu, kad patinka:> žinaaau, tikrai reikia mažinti nuotraukų skaičių:c stengsiuosi, ačiū!

      Panaikinti
  4. man rodos, apleidai bloga... jis man labai patinka, apsilankau kiekviena diena . O štai , paskutinė fotosesija, prieš mėnesį.. Liūdna.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. kaip smagu gauti tokius komentarus. nes dažniausiai jų sulaukiu tik tada, kai paskelbiu naują įrašą. šiaip turbūt retai kas užklysta į mano blogą. labai nuoširdžiai dėkoju, tikrai! apsileidau, žinau, bet jau vėl laikau vadžias rankose ir vėl kibsiu į darbus:) ačiū už palaikymą!

      Panaikinti
    2. sekmės:) pati esu pradedančioji, na.. tai labiau hobis :D tai vaaat, viena iš svajonių - turėti savo blogą, kaip ir tu :) čia nuostabu, visada galiu pasisemti minčių fotosesijoms.. ačiū. :>

      Panaikinti